مشاور اسماعیل هنیه از حمایت های ایران از ملت فلسطین قدردانی كرد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا از بیروت، مقام فلسطینی در این ملاقات با اعلام اینكه اسماعیل هنیه قرار است به ایران سفر كند ، حمایتهای ایران را از مردم غزه برای تقویت پایداری و مقاومت در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی مهم و ضروری ارزیابی كرد.

رائد مصباح در تبیین حمایت های جمهوری اسلامی ایران از ملت فلسطین و تفاوت آن با قول و قرارهای دیگر كشورها گفت: حمایت ها و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از مردم غزه در حد قول و قرار نمی ماند و در اولین فرصت هرگونه وعده ایران تحقق یافته است ولی دیگران اینگونه نیستند و تا مدتها رسانه ها به این قول و قرارها می پردازند در حالی كه هنوز تحقق نیافته است.

'غضنفر ركن آبادی' سفیر ایران در لبنان هم در این دیدار به تبیین رویكرد و مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از قضیه فلسطین پرداخت و گفت: حمایت از مردم مظلوم و آزادگان جهان از جمله ملت فلسطین و مردم در محاصره غزه واجب انسانی و دینی هر ایرانی بوده و در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران كه برگرفته از قرآن می باشد، این موضوع تصریح شده است. بنابراین بر كسی منت نیست و افتخار می كنیم كه در این راه قرار داریم.

سفیر جمهوری اسلامی ایران روند سیاست خارجی و مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مسائل عادلانه و حق طلبانه در جهان كه در راس آن قضیه فلسطین قرار دارد را روندی ثابت و غیرقابل تغییر دانست.

خاور**1030**1609





:: برچسب‌ها: سفر , غروب , سیاه ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: